zaterdag 6 juli 2013

Nieuwe racekap

6/7/2013 15285km

Ik ben héél blij met mijn nieuwe racekap. Gemaakt door Rik, Edje en Pieter.
Er is over NAGEDACHT! Dank ook aan mijn sponsor Thomas die de rozen heeft gesponsord. Strakke lijn met naadloze overgang. De twee schuivers maken het bedienen van het vizier mogelijk in alle standen. Vlugge demontage gegarandeerd door de magneten. Rustplaats bij uitstappen voorzien met magneten voor op de snuit.
Subliem ontwerp, heel comfortabel en vooral waterdicht.


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt schitterend uit. Zo goed als naadloos. Dat kan je van die andere, meer commerciële kappen niet zeggen.
    Die rozen maken het natuurlijk ook wel helemaal af. Wat een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de bevestiging met magneten ben ik zeer benieuwd naar . Zijn die magneten in de kap mee gelamineerd of erop gelijmd en hoe doe je dat dan zonder kieren te krijgen ?
    Zijn een paar foto,s van de bevestigingen misschien mogelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De magneten zijn gelijmd, maar kunnen eventueel ook gelamineerd worden. Het zijn ronde magneten, degene die op het dakje zitten zijn bijna allemaal 3mm dik en er is krasvrij vilt op gelijmd. Degene die in de body gelijmd zijn zijn 8mm dik.
    De magneten van 3mm zijn net dik genoeg zodat alles mooi aansluit. In mijn eigen dakje heb ik opzij als extra toch nog 2 stukken klittenband gelijmd.

    BeantwoordenVerwijderen